top of page

Palautukset ja reklamaatiot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tilauksen vaihdosta tai palauttamisesta tulee ilmoittaa meille viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta alla olevalla palautus / reklamaatio lomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palautukset@gugga.fi. Huomioithan, että emme hyväksy palautuksia, joista ei ole ilmoitettu meille ennakkoon sähköpostilla. Kun olet ilmoittanut meille palautuksesta/reklamaatiosta saat meiltä tarkemmat ohjeet palautuksesta/ tuotteen takaisin lähettämisestä. Noutamatta jääneistä paketeista veloitamme 16,90€, noutamatta jättäminen ei ole palautus!

 

Asiakaspalautuksen kulut 8,90€, jäävät asiakkaan maksettavaksi (ne vähennetään palautettavasta summasta). Näitä kuluja ei makseta takaisin palauttajalle. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi lähetyskuitilla. Huomioithan, että hygienia- (alusvaatteet, sukat yms.) ja tuoretuotteilla (kukilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Palauttaessasi tilauksesi tai osan tilauksestasi, liitä siihen mukaan (esim käsin kirjoietulla lapulla) nimesi, yhteystietosi, tilausnumero, palautuksen syy ja palautettavatat tuotteet. Palautettavan tuotteen on oltava täysin käyttämätön ja myyntikelpoinen sekä pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa. Myös alkuperäiset hintalaput ja mahdolliset tuoteselosteet tulee olla tuotteessa kiinni. Mikäli tuote on toimitettu sille kuuluvassa laatikossa tai rasiassa (esim. maljakkolaatikko), tulee laatikon/rasian olla palautettaessa siisti. Ethän tee merkintöjä tai liimaa postitustietoja suoraan tuotteen laatikkoon tai rasiaan. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, käytämme oikeuttamme periä arvonalennusta aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Sama pätee, mikäli tuotteen laatikko/rasia on vahingoittunut. Palautettavat tuotteet tulee pakata huolella alkuperäisen toimituksen mukaisesti tai vastaavalla tavalla, niin että tuotteet palautuvat ehjinä ja myyntikelpoisina. Emme ole vastuussa huolimattomasti pakattujen tuotteiden vahingoittumisesta palautustilanteessa. Asiakkaasta johtuvista virheistä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

 

Palautusten käsittelyaika on noin 10–15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Palautamme rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti pankki- tai laskutilillesi. Luottokortilla tehtyjen tilausten palautukset ohjataan aina samalle kortille.

 

Lähetämme sinulle PostNordin palautus lomakkeen sähköpostitse, kun ilmoitat palautuksesta (sähköisellä palautuslomakkeella tai sähköpostitse). Tulosta palautuslomake ja kiinnitä se huolellisesti paketin päälle. Voit myös palauttaa tuotteen suoraan showroomille Littoisiin, jolloin vältät postituskulut. Halutessasi voit vaihtaa tuotteen toiseen, tee normaalisti asiakaspalautus ja sen jälkeen verkkokaupan kautta uusi tilaus.


ONGELMA- JA REKLAMAATIOTILANTEET

Kaikkien tuotteidemme kunto tarkistetaan ennen niiden toimittamista asiakkaalle. Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Mikäli havaitset tuotteessa vian, tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, ilmoitathan siitä viipymättä sähköpostitse osoitteeseen palautukset@gugga.fi. Pyydämme myös toimittamaan viallisesta tuotteesta selkeän valokuvan sähköpostin liitteenä. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

warehouse, lifestyle shop, small and bright.jpg

Palautus / reklamaatio

puhelin

+358 44 5025190

s-posti

some

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Kiitos yhteydenotostasi, olemme sinuun yhteydessä!

bottom of page